onsdag 28 september 2011

Lev nu

Inser att jag alltid sparat mycket pengar men aldrig blivit rik, bantat hela livet men aldrig blivit tillräckligt smal. Att hela tiden vara på väg till något gör att jag inte lever livet här och nu. Nuet är aldrig bra nog. Så vill jag inte leva och långsamt håller detta på att förändras. Jag inser att kroppen är mitt redskap och att det är insidan som jag inte är nöjd med, det är därför som utsidan aldrig bli bra nog. Vad gäller ekonomin så måste jag spara ett tag till innan jag kan släppa loss lite mer. Ska nämligen lägga in en mastig handpenning på min nya lägenhet när jag flyttar in i den i mitten av januari. Så det är ju en härlig investering även om det kommer att bli tomt på kontot under 2012 ;)

Bjuder på en låt som jag tror måste blivit skriven till oss i 12-stegsprogrammet.
Shirley Clamp – En ny chans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar