fredag 23 december 2011

Äntligen ledig!

Det har varit några tuffa månader. Känner att ett intensivt tempo på jobbet, mental storstädning och gottgörelser tar på krafterna. Självklart ger det sååå mycket tillbaka också att växa i sig själv men det kräver återhämtning om jag ska orka och inte falla. Så nu är jag ledig till den 2 januari. Härligt!

Försöker att inte ha några måsten men det är svårt. Först står ju julen för dörren, med firande tillsammans med familj i dagarna två, inkl. gottgörelse till pappa. Och nyår ska firas ute på en ö tillsammans med ett stort härligt gäng av kända och okända människor för mig. Däremellan har jag inga planer utan ska försöka göra det jag vill. Hinna vila och träffa vänner. Spontanträna och hitta tillbaka till träningsmotivationen. Ligga i sängen en hel dag om jag så vill. men jag har en gottgörelse kvar... Den jobbigaste. Till min stora kärlek som jag inte sett eller hört av sen vi gjorde slut för tre år sedan. Det är pirrigt men bara att köra!

Nu har det ju vänt också, vi går sakta men säkert mot ljusare tider :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar