torsdag 8 december 2011

När man stänger en dörr öppnas ett fönster

Tre gottgörelser på en och samma dag. Tungt men åh vad energi det ger! Har varit helt speedad efter att pratat med min bästis, en gammal vän och mitt ex. Att be om ursäkt och ta på sig skuld har jag märkt gör att den andra personen automatiskt öppnar sig. Berättar allt mellan himmel och jord. Underliga saker händer. En relation avlutatas i och med gottgörelsen och en annan börjar. Hur den kommer att se ut i framtiden vet vi inte. Men resan har börjat.

Every end is a brand new beginning.

Det sug som jag haft de senaste dagarna är som bortblåst och jag har fått ny energi. Imorgon kommer en vän över och ska stanna en bit in på helgen eller till och med hela helgen, beroende på hur det känns. Rapporterar om jag kan hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar