onsdag 7 december 2011

"Vill inte"

Ärligt talat så är jag lite trött på LCHF, matplan, träning och att vara duktig just nu. Inte för att jag är sugen på socker eller så men orkar bara inte ha garden uppe HELA TIDEN! Ibland vill även jag ta med mig en 200g chokladkaka och dyka ner i soffan. Men det kan jag inte. Det vet jag. Fast dagar som dessa blir jag som en treårig - "vill inte!". Vill kunna slappna av helt och hållet någon gång. Något säger mig att om jag fortsätter att praktisera bön och meditation så kommer jag att hitta dit. Inte kommer jag att hitta lugn hos Marabou i alla fall ... ;)

Köpte hem nötter istället för middag och kommer säkerligen att bli dålig i magen imorron. Inte så vuxet och klokt va? Nej, men jag är i alla fall sockerfri och det är huvudsaken. Vet inte varifrån detta obstinata beteende kommer. Troligen ligger det känslor gömda som vill fram. Om några dagar kommer jag antingen att sitta med en stor påse godis i handen eller känna de känslor som nu ligger gömda. Hoppas på det senare.

Känner mig Closer To The Edge ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar