måndag 5 december 2011

Stå för ditt beslut

Ännu en fullspäckad vecka. Tredje veckan med tidiga mornar och hetsiga dagar. Snart måste jag tagga ner för att återhämta mig. Jag är expert på att inte jobba över i antal timmar utan ser till att hinna med allt under dagen med resultatet att jag till kvällen är helt slut. Det går inte nu när jag har gottgörselser som tar tid och som behöver prio.

Något som jag behöver öva på och som jag ska ta upp med min sponsor ikväll är att stå för de beslut som jag fattar. Ofta känner jag tvivel och själviskhet efter att jag har stått på mig och gjort det som jag tror är bäst för mig och min abstinens (utan att för den skullen ta ut det över någon annan). Det får mig att må dåligt och så är det ju inte meningen att det ska vara. För om inte jag mår bra kan jag inte vara till nytta för någon annan.

Har i alla fall något att se fram emot till helgen. Får finbesök :) Tell you more later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar