fredag 14 oktober 2011

Happy friday

Är läskigt på topp idag. Det är fredag, fint väder, tidningen jag ansvarar för är snart klar för att gå till tryck och vi har fått in jättefina bilder till omslaget, det kan verkligen göra min dag. Hoppas få hålla i detta nu. Planer på after work med bästa vännen i kväll och resten av helgen är också rätt bokad med kul saker.

OA-möte i grannstaden på söndag. Här i min stad har tyvärr OA-mötena upphört p.g.a för få deltagare. Tur att det finns kollektivtrafik och andra eldsjälar. Även om jag har haft mina funderingar som ni vet så är jag inte redo att ge upp OA. Det har gett mig så otroligt mycket själsligt att hitta dit. De vänner som jag lärt känna är jag mest tacksam för. Och min sponsor.

Dagens låt passar min energinivå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar