tisdag 25 oktober 2011

Vad eller vem är energitjuven?

Lite mer energi idag. Men är långt ifrån som jag brukar vara. Vad är det som drar energi? Eller vem? Är rätt less på jobbet just nu och det får man väl vara ibland. Nya projekt, mer ansvar och trevliga kollegor hjälper inte. Kanske behöver jag bara ha en 15 minutersdepression. Man kan ju inte vara på topp hela tiden.

Jag trivs inte alls med att må så här. Ni vet när ingenting är roligt. Jag påverkas inte alls av vad som händer, känner mig helt avtrubbad. Behöver jag mer spänning i mitt liv eller få stänga av ett litet tag och slippa alla krav på att vara rolig? Omstart.

Jag skönter i alla fall maten. Även om jag har sug när jag mår så här kämpar jag på. Träningen räddar mig och speciellt att jag nu har en träningskompis som drar iväg mig. När mörkret faller glömmer jag annars ofta allt vad muskler och viktnedgång heter. Hur tar ni er iväg till träningen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar