måndag 17 oktober 2011

Måndagsmorgon - so far so good

Ännu en dag med energi. Jag tackar och bockar. Hoppas att det håller i sig. Hur mår ni denna måndagsmorgon?

Jag har en ny klänning på jobbet och bara en sådan liten sak gör mycket. Att känna sig fin, ha kläder i rätt storlek och inte vara någon man inte är. Jag har ett gäng kläder i garderoben som är underbart fina men som inte passar längre. Jag kan säkert klämma in mig i några av dem men hur skönt kommer det att kännas? Jag kommer inte trivas i alla fall och därför säkert se alldeles förstoppad ut.

Såg ni Gunilla Sahlin på Nyhetsmorgon i morse? Hon var jätteduktig och det är så bra att sockerberoende kommer upp på agendan och att vi som lider av det får göra vår röst hörd. Väntar spänt på hennes bok nu och hoppas att den dimper ner i brevlådan vilken dag som helst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar