tisdag 18 oktober 2011

Can't survive on candy

Jag har ju tidigare berättat att jag har snöat in helt på Gavin Degraws låtar. Och det är en klok man. Lyssna på texten till låten Candy så förstår du.

Just nu är jag lite avtrubbad och trött. Har precis lämnat tidningen jag jobbar med till tryck och känner inte riktigt för att sätta igång med nästa nummer direkt. Behöver lite andrum för att kreativiteten ska komma. Dessvärre är det redaktionsråd redan imorron så det är bara att hugga i.

När jag känner så här kommer suget direkt. Att känna mig trött, avtrubbad och ointresserad på jobbet har ofta förr lett till en kväll med hetätning. Det är på något sätt mitt sätt att få upp energi eller kanske snarare att slappna av. Ikväll ska jag hem till en vän för lite mitt-i-veckan-mys så det blir inget med sockerorgien och tur är väl det. För jag mår så bra i kroppen ju nu och vill inte sabba det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar