lördag 26 november 2011

Det blir en kväll på stan

Men först ska vi ut i förorten och bada tunna och grilla (!). Ett härligt tjejgäng. Bara en som vet om mitt sockerberoende men är inte orolig för de andra. Det blir knyt och jag har kött och beasås med mig, värdinnan skulle fixa sallad. Klart! Inget konstigt med det :)

Det händer att jag dricker vin ibland. Något glas går bra även om jag känner ett ökat sug dagen efter. Därför väljer jag mina tillfällen. Ikväll blir det Ramlösa rabarber och skivad lime för min del. Jag känner inte för att dricka, det räcker med att vi ska ut och dansa sen och det kommer att bli sent. Jag har lika kul utan alkohol men jag har märkt att jag inte orkar lika länge. Vid ett när alla börjar bli riktigt odrägliga vill jag helst gå hem och sova. Då är jag nöjd :)

Imorgon blir det några timmars jobb så behöver min hjärna i så bra skick som möjligt då! Önskar er en trevlig kväll!

Rihanna – We Found Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar