fredag 25 november 2011

Jag tror på kärleken

Trots alla smällar, brutna löften och brustna hjärtan har jag inte gett upp om kärleken. Jag vill dela mitt liv med någon och kanske till och med få barn en dag. För att kunna göra det håller jag på att rensar bland mitt känslomässiga bråte. Lämnade över min harm och mina rädslor i Steg 4 och nu är jag i Steg 9 då det är dags att gottgöra dem som jag har skadat. Av de som jag känner mest skuld till och som jag känner mig mest redo att be om ursäkt är två av mina ex.

I och med detta tror och hoppas jag att jag kommer att kunna lägga tidigare förhållanden som spökat bakom mig och gå vidare. Träffa någon ny och bli kär igen. Nu har jag bara ett par tuffa veckor framför mig med gottgörelser innan jag är fri.

Jordin Sparks – Tattoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar