lördag 19 november 2011

God morgon lördag!

Har en fullspäckad lördag framför mig. Många stopp, tre städer och tre sällskap. Men först städa lägenheten och träna överkropp på gymmet. Vad gör ni denna härliga lördag?

Morgonens låt!

De senaste dagarna har jag inte varit särskilt sugen på mat. Har ätit för att jag ska men igår kväll kändes det verkligen inte bra. Ingen hunger och illamående efter maten. För mycket fett?

Så nu bröt jag av min vanliga äggfrukost med yoghurt, bär och min müsli. Och te med mjölk. Egentligen för lite, skulle behöva ett ägg till det men det får bli efter träningen, får inte i mig mer nu. Har ni hört talas om en matmissbrukare som tappat aptiten? Det är nästan skrattretande ;)

Matyoghurt, grädde, blåbär (egenplockade från i somras) och nöt/kokosmüsli.

Underbar blandning. En fröjd för både mage och öga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar