lördag 12 november 2011

OA för hela slanten

I dag har Anonyma Överätare i Sverige haft heldagskonvent i Stockholm. Jag sitter på tåget hem och är trött men nöjd med dagen. Möten på temat  "en tredelad lösning" och det pratades mycket om hur man tar sig ur återfall och lever abstinent hela livet. Träffade många härliga människor och lärde mig mycket. Sinnesro till er alla!

Nu ska jag hem till en vän och mysa framför hennes brasa. Det börjar bli kallt och jag har frusit hela dagen så nu behöver jag tina upp.

4 kommentarer:

  1. visst var det en inspirerande dag :) jag är själv väldigt ny till oa men läser din blogg ofta, keep up the good work. grymt verkligen!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du har hittat hit! OA har verkligen hjälpt mig, hoppas att du också kommer att ha nytta av gemenskapen och verktygen. Tack för ditt stöd! Kram M

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att höra, det hoppas jag också och tror verkligen!! Ha en fortsatt bra söndag!! Stor Kram /Victoria

    SvaraRadera
  4. Om du vill prata mer så skicka mig gärna ett mail :)

    SvaraRadera