lördag 5 november 2011

Statuscheck: trött

Det tar mer på krafterna än jag trodde att lämna över min harm, rädsla och hur jag skadat människor. Jag känner mig som en hemsk människa när jag läser upp hur allt. Men det ska ut och att det känns betyder att det funkar. Dock hade jag inte räknat med hur utmattande det skulle vara. Sov just en stund på soffan medan vi har paus (vi gör det på telefon).

Ska till en vän ikväll men vet inte om jag orkar ta tåget och orka bege mig iväg. Det där är alltid svårt att känna efter tycker jag, vad jag vill och vad jag mår bra av. Jag tenderar att inte vilja göra det som jag har planerat... 

Nu fortsätter vi strax i 45 min till och sen kör vi imorron igen. När jobbarkompisarna frågar vad jag gjort i helgen kan jag inte direkt vara ärlig hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar