söndag 20 november 2011

Shaken not "störd"

Omskakande dag. Lagt upp schema för gottgörelser, börjar i veckan. Tuffare än vad jag trodde. Omskakande möte med en viss man som jag inte borde känna vad jag känner för. Ännu jobbigare blev det när jag insåg att jag skulle bli tvungen att göra en jobbig gottgörelse till mitt ex via telefon eller face to face efter noll kommunikation på tre år. Mitt förslag, ett brev, röstades ner av min sponsor och så här i efterhand kan jag förstå. Ska det ta och ska jag kunna lämna det bakom mig behöver jag ta det ordentligt.

Ett intensivt dygn är snart slut och trots berg och dalbana med känslorna är jag abstinent. Det går och jag är så tacksam för det. Nu ska jag sova och smälta allt som hänt i helgen. Och be till min högre makt för vägledning.

Dagens visdomsord: Alla bygger luftslott men det är bara sjuka människor som flyttar in i dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar