lördag 11 februari 2012

Lätt lunch och mysig kväll

Efter träningen gick luften ur mig. Jag bad Gud om att visa vad jag behöver. Gick hem, "lagade" en lätt lunch och kraschade i soffan. Efter en riktigt tuff vecka känner jag mig som en urvriden disktrasa och då är det viktigt att lyssna på kroppen. Kände inte den vanliga träningsglädjen under step-passet och då vet jag att det är något fel i kroppen. Vila är det som behövs. Byta miljö eller kapa alla måsten. Jag valde det senare.

Har varit hemma, haft besök av en vän som kom över för att dricka te, monterat ihop lite saker till lägenheten och nu är det myskväll framför tv:n som gäller. Laddar batterierna, tvättar och tar det lugnt. En kväll för mig själv är precis vad jag behöver.

Imorgon ska det inte finnas ett enda måste. Har en massa saker som jag vill göra men när och om det blir i morgon ska lusten få styra över.

Fastnade för denna kombo i Rom. Men mozzarellan här i Sverige är inte riktigt lika god haha.

För att måltiden skulle bli komplett enligt matplan åt jag en skinkmacka med avokado.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar