måndag 6 februari 2012

Sjukan tog mig inte

Äntligen frisk och ser saker klart igen. Läste igenom det jag skrivit när jag var sjuk. Ingen munter historia direkt ;) Baciller tär mer på psyket än kroppen tror jag. Nu när jag är ute på andra sidan känns det bättre än någonsin. För livet kommer att vara så här; jag kommer att bli sjuk igen, hjärtat kommer att krossas, jag kommer att byta jobb och flytta flera gånger om. För varje prövning jag klarar blir jag starkare.

Nu klassar jag mig själv som frisk och lägger i en extra växel med träningen och lära mig det nya jobbet är också prio. Men jag fick mig en tankeställare i morse när jag läste detta. Mindre fokus på jobbet men framför allt se till att ha kul när jag är där. Det har jag tänkt på idag när jag skickade ut fel årtal i en rubrik på ett meddelande från vår vd till alla tusentals anställda. Alla kan göra misstag, vissa är bara mindre roliga att göra ... ;)






Reba McEntire – Myself Without You

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar