lördag 11 februari 2012

Så tacksam!!!

Efter att ha börjat dagen med ett underbart OA-telefonmöte ska jag nu bege mig till ett step-pass på gymmet. Tog fram ett nytt träningslinne i vårig grön färg och njuter av att det är lördag. Tacksam för OA, min abstinens, min Gud, alla underbara människor i mitt liv, den nya lägenheten, att jag kan be om hjälp, att jag lyssnar till vad jag behöver och att jag har idag, om så bara för idag.

Prova gör en tacksamhetslista, det ger kraft! Vad är du tacksamför idag? Vad har du gjort bra och vad vill du tacka dig själv för? Att skriva ner det ger mer än att bara tänka det. Prova!

Alltid lite extra kul att träna när jag har nya kläder!

2 kommentarer:

  1. Jag tackar ofta för mig själv när jag lagt mig för att sova men bra idé att då och då skriva upp det, tack för tips! Snyggt linne också :)

    SvaraRadera
  2. Det är kul att titta tillbaka på sina tacksamhetslistor och se hur långt man kommit :) Önskar dig en fin kväll! <3

    SvaraRadera